nuffnang

Thursday 8 January 2009

electronic thingy

baru dapat good news.. approved jugak something yg dah dihantar berbulan yg lepas. cuma harapnya that quotation is still valid la ye. hahahah...kalo tak...padan muka! kena submit skali lagi.

pagi tadi quite havoc la jugak. 3 hari berturut2 dah ni crisis ni tak setel2 lagi.
budak ni nak pakai satu component. org dah cakap awal2 .. rasa cam takdo dik dalam stok bende nih. smalam pun cakap lagi... staff saya pon cakap takdok. kalo dia org cakap takde tu.. memang tak wujud ler dalam inventory eventhough your supervisor said otherwise.

i know..i know.. bukan silap budak tu pon. ari tu aku kata nak gi discuss ngan supervisor pasal component tuh. tapi bila pikir2 balik.. .eh.. apakehal la pulak menyesakkan kepala otak sendiri..

so pagi tadi inform kat budak tu balik. aaaa... gi discuss ngan your supervisor la apo kejadahnya barang tu. its your project. bukannya saya tak bleh google n find it on my own. tapi as you know. electronic component ni kena precise lor...dah ler its for your project. kang aku tersalah order... by the time korang nak pakai baru perasan salah spec. tak ke haru...kena sambung satu sem lagi. aku gaaaaaaaak kang yg rasa bersalah.

happen to be budak tu baru je lepas jumpa supervisor dia... kuang kuang kuang. sorry ye dik.. ado miscommunication la plak disitu although semalam dah ku explain kat your bos.

berani lor garang sikit ngan budak2 nih..sebab takde kena include lam survey customer service. kalo tak..mau menikus. ekekekek..

No comments:

Post a Comment